Sağ boşluğun mu canım, benim sağ boşluğum agrıyordu doktora gittim bebek sıkıştırdığı için böbreklerimde şişme olmuş bu yüzden sancım varmış. Böbreklerime stent takıldı dün ameliyat oldum agrım geçti … inşallah öyle bir şey değildir ama yine de öyle bir agrıysa görün mutlaka ürolojiye