buglembuglem929 Kizlar iki ay önce kürtaj oldum bu ay artık korunmayı bıraktım gebelik bekliyorum insAllah olur sizlerde durum nedir kürtaj sonrasi gebeliği olanlar
Gulcingezer buglembuglem929 pihtilasmana baktr bnde 8 ay once kurtaj oldm daha hamile kalmadm gittm sknti da yok pihtilasma varmis bnde
Ada9y buglembuglem929 inşAllah gebelik olur Canım, bende aşılama yaptırdım bu ay hayırlısıyla bekliyorum bende 🤍
buglembuglem929 Ccansuuu evet canım yaptırdım iki genimde pıhtılaşma çıktı doktor gebe kalgimdan itibaren dokuz ay boyunca iğne olmam gerektiğini soyledi
Asli_k Aralıkta kürtaj oldum be hiç korunmadım doktorumun tavsiyesiyle hala tık yok bu zamana kadar çok önemsememiştim illa ki olur diye ama bu ay ovülasyon testine başladım regli olursam da doktora gidicem bir sorun mu var diye
Ccansuuu buglembuglem929 ilk düşüğünüz müydü acaba bir de devlette mi özelde mi yaptırdınız ?benim bir kızım var ikinci hamileliğim düşükle sonuçlandı bilemedim yaptırsam mı
Ccansuuu Ada9y bu hamileliğim planlı değildi düşünmüyordum böyle olunca iyice korkularım arttı direk spiral taktırdım da ilerde düşünürsem öncesi test yaptırayım bari inşallah Allah gönlünüze göre verir sizin de 🌱