Merhaba arkadaşlar 6+3 hamileyim. 5+3 den beri kanama var doktor fitil ve igne verdi 1 haftadır kullanıyorum ama hala çok yoğun kanama oluyor acile gittim ilacını kullan diyip gönderdiler benim gibi fitili kullanan ve hala kanama devam eden var mı ne zamana kadar sürüyor bu durum 😞