Merhaba, hayırlı geceler. Adetim 28 mart. 20 mart kahverengi lekelenmem oldu 2 gün kahverengi ve pempe akıntı gibi bi şey oldu sonra kesildi. Hiç bir ağrım falan da yok. Bu akıntı kafamı karıştırdı ya, yerleşme kanaması olabilrmi ki? Adetime 5 gün var daha test falan da yapmak istemiyorum negativ olucak diye.. İşte hep bi umut saklı içimizde. Böyle şey yaşayan varmı ki? Fikir verirseniz sevinirim😊🙏🌺❤