FHKK bi sıkıntı değil bence canım benim oğlumda kasiklarimda hareket ediyor du ilk haftalarda birde bende rahim kisalmasi var çok korkuyorum açıkçası ayakları önce aşağıda bana baskı yapıyordu gelebilmek için şimdi baş aşağı pozisyon almış mesela doktor bi tehlike arz etmez bu durum dedi bebeklerin çoğu baş aşağı dururmus ve şimdi de ayakları sağ göğsümün altında oraya vuruyor sürekli tehliken yoksa korkma tabi yine doktoruna bir danis yine