Gulsahhkyaa 31+4 günlük hamileyim bi an da basur çıktı çok ağrım var hamilelikte oluyormuş sanırım benim gibi başına gelen var mı ya da çözüm bulduğu bişey🥺
tatliiannnee Gulsahhkyaa vikis kullanabilirsin canım bıraz rahatlatıyor sakın sıcak suya oturma acılma yapabilir vajinada ama en guzeli Dr una danışmak ona gore krem yada ılac verıor dıye bılıorum
Gulsahhkyaa tatliiannnee evet krem verdi, bide parol içiyorum çok ağrı olduğunda ama gerçekten zor bi durum Allah kimseye göstermesin… yapılacak bişey yok diyorlar ama böyle nasıl geçer günler çalışmaya başlayacağım 32.haftada
tatliiannnee Gulsahhkyaa parol işe yaramaz ki hıc ama kremi kullanın vıkisde kullanın ıyı gelecektir faydası olur umarım cok gecmıs olsun