sunset_momy Kızlar hamileliğim 11 veya 12. Haftalarında bilmeden bir kez olsun ciğer yemiştim ama zaten çok sevmem çatalla birkaç tane yemişidir o kadar ama ciğerle alakalı çok şey okuyorum zararı ne ?
Denizvegokyuzu sunset_momy Özellikle sormustum doktoruma yiyebilir miyim diye aşırı sevmem ama olsa yerim canımda çekmişti 🤷🏻♀️ kesinlikle yemeni tavsiye etmiyorum dedi ciğer ve tüm sakatatları Çok fazla mikroorganizma iceriyormus bu yüzden bakteri mikrop kapma ihtimali çok yüksekmis 😕🤦🏻♀️
prensesafra1_ sunset_momy bende yedim 3 ayımda hemde baya leke falan kalmıyor. Sakatat olduğu için a vitamini içerisinde cok bu yüzden önerilmiyor. Leke hurafe. Denendi onaylandı