Duphastonculara sesleniyorum toplanın canlarımm..
3 yıldır bebek için uğraşıyoruz önce bunu belirteyim.
Bugün herzaman ki doktoruma gittim. Aralıktan beri 3 aydır reglimin ortasında ara kanamalarım çok diye gittim. Korkulacak bişey görmedi hormonların hızlı iniş çıkış yapmış olabilir o yüzden lekelenmiş olabilirsin dedi. Sonra yumurtlamana bakalım dedi. Bi baktık 2.17 mm yumurta olmuş 48 saat içinde çatlar değerlendir dedi ve ilk kez duphaston verdi. Ama dikkatimi çekti cumartesi başla dedi. Kullan adet olmazsan gel test yapcaz dedi. Olursan gel hormonlara bakıcaz dedi. Yorumlarınızı alabilir miyim. Yumurtlamayı net ultrasonda gördüm sonuçta duphastonun bir etkisi olabilir mi??