Wonderful_mom Kizlar gecen hafta doktorum bebegime ultrasondan bakarken kalin dudakli prenses dedi 😅 ilk cocugum dudaksiz resmen😅 korkmadim degil acaba cok mu kalın dudağı 😬😬😬😬
Denizvegokyuzu Wonderful_mom benimkinede köfte dudaklı olucak dedi henüz doğmadı merakla bekliyorum 🙂🙂
Naazli Wonderful_mom ayy benimkide köfte dudaklı ya 🙏🏻🙏🏻 Doktor kendisi küçük ama dudakları kocaman diyo resimde bile belli 🙏🏻🙏🏻🧿🧿
Wonderful_mom Naazli bana da öyle dedi dudaklari çağırıyor resmen dedi 😬 korktum acaba cok mu kalim dedim😅😮
Feyza-nur Wonderful_mom ya bizim ultrasonlarda dudak gözükürdü sadece doktorumuzda hep büyük dudaklı derdi hosuma gidiyor benım ama minnacık bir dudagı var ilk kucagıma verdiklerinde direk dudağına bakmıştım 😂😂
Fadmet Wonderful_mom benim bebeğime doktor köfte dudaklı kime çekmiş böyle dedi, ultrason fotoğrafında da baya baya kalın maşallah ben de severken bal dudaklı oğlum benim diye seviyorum 🥰🧿
Dark Wonderful_mom olabilir. Belki normal kalınlıktadir. Diğeri ince demişsiniz çok değişik görünmemis olabilir. Belkide koftedir bilemeyiz ama yanılma oluyor onu demek istedim. Benim kiizma burnu büyük demişti minicik doğdu
burcuo Wonderful_mom Benimkinin de 24.hafta ultrason görüntülerinde öyleydi. Koca dudaklı bi oğlan demişti doktor ama eşim de ben de kalın dudaklı değiliz. Şişlik falan olur illa diye düşündük. Yeğenim de öyle görünüyordu ultrasonda. Şu an 3 yaşında. Dudakları çok kalın değil ama çok ince de değil. 😊 benzer oluyorlar sanırım.