https://ibb.co/0MgQfqx
Yine ben😂kizlar herkese selam hayrlı akşamlar bundan iki gün önce eşimle gezinirken aniden bı başım döndü biraz orda anladım ama bildiğiniz hepimiz korunduğu yöntemler var bizim de prezervatif ti. İmkansız demek istemiyorum artık demek nasibi var😍 geçen ay da böyle olmuştu.
Allah’ım var bir takdiri geçen ay da böyle söylenip adet olmuştum. hazır olmadığımı söyleyip belki olan varsa bile benim yüzümden gitti. Kimse hazırlıklı değil kaç evladımız olursa olsun hayırlısı olsun 😍🙏🏼 yine dün ve bugün başım dönmesi devam edince hâlâ devam ediyo test yaptım galiba bozukta olabilir. Bilmiyorum görünüyo mu çizgi? adetime henüz 4 var. İlk oğlumda da adete 4 gün önce öğrenmiştim şaka gelebilir ama rüyamda arkadaşımın üç aylık kıza gebe olduğunu söylüyordu aklımda o rüyanın etkisi var. Varsa tabi kabullenicem oğlum 19 aylık şükür yorucu ama olsun pazartesi gününe sabredicem artık inşallah hayırlısı, hayırlı bı evladım olur varsa da🌼🙏🏼