ikicocuklubiranne 2 çocuklu annesiniz mutlaka tecrübe vardır belkide doktorunuz karnınıza bastırmalıymış , yapmamış o yüzden acı çektiniz.. yada sezeryan dendiğinde zorlamamak lazımdır.. iki çocuklu anne olarak çatı muayenesinin 39 a kdr mutlakayapılmış olacağını da bilirsiniz, kimse çatı muayenesi demedi ayrıca , bir çok faktör var sezeryan için .. çatı , bebek ve anne kilosu örnektir .. dr bilir sezeryan demeden önce bakmıştır manasında yazdım.. vee yazınız beni bile korkuttu 39. Haftada sorun yaşıyan birini tabiki korkutur.. kötü tecrübenizi başkasına empoze etmemelisiniz .. başınıza gelen olay için ayrıca geçmiş olsun umarım son olur herkes musmutlu doğurur:)