114256 Saçlarım sarı dip boyam geldi boyayabilirsin diyen de var boyama diyen de var doktoruma soracağım ama kontrol günüme daha var sizin bilginiz var mı bu konu hakkında
Mltmsncn 114256 bana doktorum 4.ayda 1 kez birde doğuma yakın tarihte 1 kez izin vericem dedi ben öyle boyattım
Marrywollss Bitkisel boyalar var onlardan alıp boyatabilirsin bence bi sıkıntı olacağını sanmıyorum. Ben geçen hafta keratin bakım düzleştirme yaptırdım doğumdan sonra saç düzleştirmekle uğraşmamak için 🤩
Ezgi07102021 Bana doktorum 26. Haftaya kadar yasak dedi 26 dan sonra boyatabilirsin en azindan bebegin organlarinin cogu olusmus olacak dedi