Ormanmeyveli Kromozomal bir sıkıntı olabilir ama ultrasonda olumsuz bir sey görmedim dedi. Sadece 5 te 1 oranında gelişim geriliği ve erken doğum riski olabilir ama hiç bir şey olmayadabilir dedi. Şimdi sizin yorumunuzu okuyunca farkettim ben ikili teste girdiğimde covidmişim o gün test verince ortaya çıktı benimkinin yüksek çıkmasının nedeni de covid olmam olabilir mi acaba 🤔