SnurY 77Bebek35 yaptırdıktan sonra ki 10 ay icinde dogum ucretini karşılamıyor 1 2 ay sonra hamile olursanız sorun olmaz
77Bebek35 Sevdapl anladım canım bende bugun yaptırdım ama ıkı gun sonra hasta olcam hemen hamılelık deneyebılırmıyım onu anlamadm polıce onaylandıktan sonra bırgun sonra bıle adet olmussanız yararlanabılırsınız dedıler
Sevdapl 77Bebek35 evet deneyebilirsiniz. Benim de öyleydi. Poliçeyi yaptırdım o hafta regl oldum. Reglim bitince denemeye başladık iki ay sonra hamile kaldım.
77Bebek35 Sevdapl saol cnm saglkla gelsın ınsallah bakalm bır ıkı gune hasta olurum bugun onaylandı poliçede deneyecegm hastalıgım bitince
77Bebek35 SnurY nasıl yani zaten 1 regl donemı gecmesı sartı var gecse ıkı ayın var hamıle kalmak ıcın kalamazsan seneye sarkıyo zaten senın dedıgın mantıksız oluyo ne demek ıstedın anlamadım
77Bebek35 SnurY ben onaylanan gunden polıcemın basladıgı gunden bırgun sonra regl olsam bıtısınde hamılelık planlasam ve hamıle kalsam karsılamıcakmı yanı bunumu demek ıstedınız