VeraAnnesi Kan uyuşmazlığı ilk hamileliği etkilemiyor deniyor siz iğne yaptırdınız mı ilk gebelikte? Nasıl bir süreç
BMelek VeraAnnesi doktorum kanama, lekelenme olursa olmam gerektigini soyledi lekelenme oldu baslarda oldum daha sonra 28. Haftada oldum. Aklinizda olsun lekelenme olursa direkt acile gidin yapiyorlar olmazsa 28. Haftada kan alip ona gore yapiliyor
MelekMervertlek VeraAnnesi iğnenin amacı bir sonraki gebelik için anne ve bebeği korumak ilkinde yapılmasa da olur ama antikor olusmasin diye yapıyorlar 2. De sıkıntı yaratır yoksa
Gamzedngdn VeraAnnesi Kan uyuşmazlığımız var ilk kızımda 28 haftalık iken ve doğumdan sonra 72 saat içinde iğnemi olmuştum. İkinci kez hamileyim bir risk olmaz dedi doktor ama yine iğne olacağım 28 de büyük kızım sağlıklı hamilelikte öyle biter inşallah korkmayın iğneyi olursanız sorun yok 😇
zeymoms VeraAnnesi 31 haftalığım şuan 28. Haftada doktor test yaptı negatif çıktı kan uyuşmazlığı iğnesine gerek yok doğumda yapıcaz dedi
Bkyya BMelek bizimde uyuşmazlığımız var ayın 30nda gidip olucam ama bana yatış yapılacağından falan bahsedildi sizin nasıl olmuştu yatış yapıldı mı
Kuzum_21 Yeni-Anne3333 devlette de yardımcı olurlar tabiki kanaman olursa. 28 haftayı bitirmeden doktoruna gidip kan uyuşmazlığı testi yaptırmanız gerekiyor sonuca gore rhogam yapacaktir. Doktorunuz çağırmadi mi sizi bu hafta için?
BMelek Yeni-Anne3333 poliklnikten randevu almistim ben sonuc cikinca acil dogumhaneye yonlendirdiler orada yaptilar direkt kanama vs birsey olmadan yaparlar mi bilmiyorum
VeraAnnesi Kuzum_21 28. Haftadayım geçen hafta gittim birşey demediler hiç ben de sormadım nasıl olsa söylerler diye
Dilayyyyy Benimde kan uyusmazlgm var ilk gebeligim suan 32.haftamdaym herhangi bir riskim kanamam olmadi ama kan verdim her ay ve 28. Haftada kan uyusmazlgi ignesi oldum bunu bilgilendirmeleri lazim doktorlarnzn cunku onemli bir durum
Kuzum_21 zeymoms benim de negatif çıktı ama haftaya gel yapalım dedi ilk gebeliğim. Herkese yapılıyor diye sormadim hic acaba neden var mi bilginiz buckonuda
zeymoms Kuzum_21 hiç bilmiyorum hatta ben bugun doktora gittim kan uyuşmazlığı iğnesi olcak mıyım dedim test negatif çıktı gerek yok doğumdan sonra yaparız dedi neden acaba ikisi farklı
181019 VeraAnnesi merhaba benım eşimle aramda vardı ılk hamılelıkde 28 haftada ve dogumdan sonrada yapıldı. Suan ikinci bebegıme hamıleyım 23 haftalık olduk bekliyoruz bakalım 28 de bida yapılacak dedi dr
181019 zeymoms bazı dr lar ilk bebek de yapmıyor ama bazıları yaptırıyor ılk kızımdada yapıldı negatif idi.