Benim ilk doğumum normaldi ve bazı sorunlar yaşadık kızım engelli olarak hayatına devam ediyor. Şu an 8 yaşına girmek üzere. İkinci bebeğime hamileyim. 32. Haftaya gireceğiz. Bu sefer sezeryan istiyorum. Bebeğimi riske atmak istemiyorum. Fakat şu konuda çekincem var dikişlerim olacağı için kızıma ne kadar süre sonra bakabilirim? Kızım bedensel engelli her konuda benim bakımıma ihtiyacı var. Ne kadar süre sonra kucağıma alabilirim. Tuvalete vs benim götürmem gerekiyor.