Mia23 pandemi olduğu için zaten çok ziyaretçi kabul etmiyorlar ki benim yaşadığım şehirde de çok bir akrabam yok hani gidip gelen olmaz. Fotoğraf çekimi için de çok düşündüm, doktorum zaten asistanına doğum anını bebek doğduktan sonra anne ve bebeği bebeğin baba ile buluşma anını video ve fotoğraf çektiriyormuş. Bende de profesyonel makina var oda da onunla çekilmeyi düşünüyoruz. Hediyelik konusuda herkesin adeti farklıdır tabi, bizim burda bebeğin 40ı dolduğunda mevlit yapılır o zaman dağıtılır o yüzden daha yaptırmadım