Yiğit ismide cok hosumuza gidiyor ama ilerde büyüdüğünde ismi ona yakışsın hafif kalmasın diye düşünüyoruz Yiğit 2. ismi isteyen bir isim ve ben tek isimden yanayım o yüzden Yiğit isminden sonra en çok Berkan ismi hoşumuza gitti ve biraz kararsızlık oldu😊 bakalım sizden nasıl yanıtlar gelicek şimdiden teşekkür ederim kızlar🥰