Cansuzana Kızlar 26+2 haftalık hamileyim bugün karnimda bı ağrı var göbek deligimde de var bunu yaşıyan varmı niye böyle oluyo acaba
yeliz0624 Bende 29 haftalık hamileyim benimde nerdeyse 1 aydır ara sıra göbek deliğimde aşırı bi ağrı oluyo ama geçiyo kalıcı değil internetten baktım genişlediği için falan yazıyodu ama korktum gittiğimde doktoruma sorucam
Cansuzana Benim göbek deliğim ağrıyor öksurunce ağrıyor bebeğim dün çok hareketliydi bugün hareketleri yok denicek kadar az