Kızlar 39 +1 haftalık hamileyim sancim az var ama bi gıdım açılmam yok özele gidiyorum artık dayanamıyorum ağrılarım çoğaldı sancim çoğaldı geceleri uyuyamıyorum ilk gebeligim normal doğum istemiyorum yarın sezeryana giricem dualarınızı eksik etmeyin bebisim 3300 kilo şuan acaba yanlış mı yapıyorum beklememekle doktorum normal doğum için bekleyelim diyor bense biran önce bebisime kavuşmak istiyorum 🙄🙄