Kızlar bugün adet bekliyordum fakat olmadım geçen hafta dayanamayıp kaset test yaptım negatif çıktı son 3-4 gündür kasıklarım da ağrı ve baskı hissediyorum hafif bel ağrım var göğüslerim şiş ve gergin dün dayanamayıp tekrar kaset test yaptım fakat yine negatif bugün de mide bulantısı yaşıyorum. İlk gebeliğim olacak tecrübesiz ve heyecanlıyım sizce gebelik var mıdır testten en doğru sonucu ne zaman alırım?