Zemzems Kızlar merhaba sabah tan beri ara ara beyaz akıntım geliyor çok ama çok az yapışkan gibi yumurtlamamın üzerinden 6 gün geçti Adetim 1 Nisan. Hiç BÖyle akıntım olmamıştı. Hamilelik belirtisi olabilir mi ?
Busra2365 Zemzems Benim adet dönemimden önce öyle akıntılarım olurdu hamilelik belirtisinde de regli ile aynı olduğu için kesin birşey diyemem ama oladabilir 1 hafta sonra erken gebelik testi yapın isterseniz
Cerennnn5858 Zemzems kuzum benimde var. sut kesigi gibi. Seninde oylemi. Bugun rengi sariya dondu bende merak ediyorum adetmi belirtisimi diye
Afraaaa Zemzems hamilelikte olabilir adette. Ama tabiki vücudunu ve verdiği tepkileri biliyorsan ayırt edebilirsin. Benim daha çok beyaz sulu gelmişti ve hamile çıktım
Gulcingezer Zemzems benimde bat 1 nisan benjmde 2 3 gundur akintim var bakalm birlikte bekliycez demekki :)
Cerennnn5858 Zemzems erken gebelik testiylemi canim. Ne belirtilerin vardi yapsammi diye dusunuyorum cok korkuyorum ama. Adet olucakmisim gibi hissediyirm
Zemzems Cerennnn5858 aşırı uyku halsizlik vardı bende canm var ise erken gebelik testin de çıkar diye düşünüyorum
Cerennnn5858 Cerennnn5858 regle 6 gun var. simdi erken gebelik twsti yaptim. Cok cok silik bi cizgi var incecik. Ben gorebiliyorum ama kamerada cikmiyo. Acaba erken twstlerde o cizgi hepmi gozukuyo oyle okumustum.
Zemzems Gulcingezer Benim de sadece beyaz dı 1 gün sürdü şuan yok takip edeceğim tekrar gelecek mi beyaz akıntı