Fadimeana Bayramda kanamamdan dolayı hastaneye yatmıştım dün akşam yine ağrılarım sancılarım oldu ambulansla götürmüşler beni netten araştırdım sezeryan olur yazıyor miyom dan dolayı normal doğum olmaz mis ben sezeryan istemiyorum doğum kanalını tıkıyormuş bebeğin kafası gelemiyormuş son anda sezeryan kararı alınıyormuş ne yapmam lazım bende çok korktum daha 3 buçuk aylığız bugün tam 14 haftalık olduk kusura bakmayın uzun oldu hakkınızı helal edin allah razı olsun herkesten
Nily Fadimeana miyom rahminin neresinde tam olarak Buna zaten doktrun karar verecektir Bendede var. 4mm bakalm ne olacak 33.haftadayim
tubaaden Fadimeana bende ilk dogumumda miyom vardı . Son ana kadar normal doğum beklendi 44 hafta bebek gelmeyince apar topar sezeryan oldu . Ki buna Dr un karar veriyor miyomun büyüklüğü nerede olduğu etkiliyor . Annem miyomla doğum yapmış normal olarak hemde bebekler 5 er kilo doğmuş . Snr o miyom küçülmüş ama snr ameliyat olması gerekti. Yani varsa bir engel doGum zamanı Dr sezeryan diyorsa illahaki normal doğum tutulması yapma vardır hayırlı olanda
Fadimeana Nily ben özele gitmek istiyorum bende tam bilmiyorum doktorum doğuma kadar buyur büyük bi ihtimal dedi doğumdan sonra alabilirim doğuma kadar birşey yapamam dedi nette okudum miyom la normal doğum yapan varmış hayırlısı olsun ayağa kalkınca ilk isim özele gitmek e kadar olduğunu öğrenmek
Fadimeana tubaaden şu an çok küçük inşallah hayırlısı be ise o olsun ama ben sezeryandan çok korkuyorum ikinci oğlumda sancim vardı hastaneye gittiğimde kanamam gelmişti hastane de ise son dk bebeğim içerde kakasini yapmış sezeryan kararı alındı ameliyathane hazırlanıyor ben ağlıyorum normal istiyorum diye sancim da var 4 dk 1 geliyor 3 cm açıklık vardı gittiğimde sancim geldikçe afedersiniz ikindim oldu mu 10 cm doktoru cagirdim bana ıkınma geliyor dedim ne dedi baktı 10 cm açılma hemen normale aldılar hemşireler ne kadar istedin normal oluyor bak dediler
Nily Fadimeana cnm benmde20. Haftada ayrintilida gormustu doktor sonra kontrol edildi buyume olmamis dedi doktorm ama genelde sezeryanda almayi tercih etmiyoruz kanama falan yapiyor demisti Bidahaki gittigimde sorucam tekrar
Fadimeana Nily inşallah iyi haberler alırız ik8mizde bende gitmedim henüz ama benim doktorum doğuma kadar buyur dedi inşallah dediginiz gibi büyümez ben çok korkuyorum normal yaparız inşllah rabbim bilir yine hayırlısı olsun bebislerimiz için de bizi. Içinde