Tubayegin Merhabalar güzel anneler 12+1’iz ama iki hafta önce göbek bağı düğümlenmiş dedi doktor aranızda yaşayan ya da duyan var mı sıkıntılı bir durum mu aklımdan hiç çıkmıyor ☹️ İlk gebeliğim bu arada