Ya arkadaşlar 2 çorap üzerine patik giyiniyorum.
Alttan kalın tayt üzeirne eşofman giyiniyorum.
Üstüne belimi kalın şal ile sarıyorum. Ki kazak üzeirne bi kaşık yelek giyiniyorum. Yine de karnım davul gibi şişip geriliyor. Ya ben daha ne yapayım ? Neden şişiyor böyle karnım ve ne yapmayılım yardim edin pls