Ben hamile kaldigimdan beri gidiyorum evime yakin olduğu için tercih etmiştim gatayi, valla devlet hastanesine göre gayet ilgili ve kibar benim bebisin cinsiyetini bile soylemisti genelde soylemez diyolar devlet, pisman olmazsin yani hic ozel doktoru gibi