Enguzelmucizem Kızlar pazartesi gecesi mide bulantısı baş dönmesinden kadin doğuma yatırdılar çarşamba öğlen cikisimiz oldu akşamına kanamam geldi azar azar yine yatırdılar kalp atışı güzel diyor doktor ama kesenin altında kanama var diyor ultrasyonda böyle birşey yaşayan varmi 7 haftalık olduk nolur dualarinizda yer verin hiçbirşey olmasın 😔😔😞
nursena Enguzelmucizem evet benimde olmuştu ama doktorum göz altında tutmadı ve düşük yapmıştım ne güzel mudahale altındasın inşallah inşallah iyi haberler alırsın birşey olmaz canım
Usakli64 Evet kese etrafinda kanama olabiliyor. Dr kontrolu altinda olmakta yarar var. Bebeginizi Allah size bagislasin. Bol istirahat edin
Sebnem55 8 haftalıkken bizimde oldu.tam 35 gün sürdü.psikolojim altust olmustu.igneler ve progestan.hastanede serumlar.wc harici istirahat.neyseki 21+5 olduk.ins sende atlatırsın,biliyorum çok zor.