Gul28331 şuan 7 aylık hamileyim saçımı boyatabilir miyim acaba . Bu konuda bilgisi olan var mı acaba 🙏 Doktoruna danışan var mı.
izobellaaa-_- Gul28331 ben sormadan doktorum bana 4 aydan sonra serbest dedi ben düşünüyorum canım 3 aya yeni girdim 4 aydan sonra yapacağım maskemi takıp fazla havasını çekmeden boyatmak istiyorum
Mamacool Gul28331 3. aya yakın boyattm tabiki doktoruma sorarak oda amonyaksız boyayla boyatabilirsin dedi
mirage333 Gul28331 ben sormustum 16 haftadan sonra boyatabilirsin demisti (açici falan kullanmadan sadece beyazlar kapansin diye kendi rengine boyancakti). 19. Haftada kuafore gittim boyamadi 😂 ben onermiyom hamilelere dedi
Gul28331 Ya ben ombre istiyorum yaptırmayı .ama çok kararsızım biraz da korkuyorum bebeğe Bir zararı dokunur diye .
Gul28331 mirage333 hım galiba bende biyamayacam . Risk almamak en en iyis 😂 Teşekkür ederim bilgiler için ,☺️🌸
KaranAlpgeliyor 37.haftam geçen hafta dokturama sordum boyatabilirsin dedi ama kuaförüm dip boyası yapamam dedi ombre yaptı 🤣