5561 canim ben epidural normal dogum’a dogurdum ilk cocugumu, benim acilmalarim cok yavasti ama sancilarim vardi birde suyumda patlamamisti hem ac hem uykusuz hemde artik agrilar beni yormustu o yuzden epidural istemistim sirtindan vuruyolar bende korkuyodum o an durmak gerekiyor insanin daha cok kipirdayasi gelir diye ama o an sakin kaliyorsun normalde esin yaninda olabilir seni tutmak icin ona basini yaslaman icin, boyle sancilar oluyor ama sen cok cok az hissediyorsun tatli sanci desem o kadarinida hissetmek gerekiyor zaten dogum aninda ikina bilmek icin. Turkiyede sistem nasil bilmiyorum bana hastanede kagit vermislerdi imzaliyosun oyle vuruyolar birde en az 4 cm beklemislerdi yanlis hatirlamiyorsam. Epidural olunca bana yerimden kalkma demislerdi cunku bacaklarin uyusuk oldugu icin zaten bende uykusuzdum uyumustum iyi gelmisti