Masal12 Klomen tedavisine başladım aranızda bu ilacı kullanıp hamile kalan varmı bilgi verir misiniz ❤
Nazife86 Masal12 ben yurtdisindayim cnm ve bizim burda çok kullanan oldu %90 hamile kaldı %60civari ikiz.
FatmaAzra_ Masal12 evet ben bi kere kullandım çatlama ignesi vuruldum hemen tuttu su an 4 aylık hamileyim 😊
Masal12 Feraymali benim herşeyin gayet normal yumurtalıkların rahmin bı sorun yok ama 10 önce düşük yaptım o zamandan beri olmuyo inşallah benimde bebeğim olur 😔
Hgemr İki arkadaşım da klomenle hamile kaldı ama birkaç ay kullandılar. Kimi ilk ay kalıyor kimi birkaç ay sonra
Bilgeklc Masal12 Ben ilk denemde hamile kaldım şuan 9 hafta 2 günlüğüz rabbim sizede nasip eder inşallah
Anneyimanne Masal12 ben klomen kullanarak hamile kalmıştım hemde ilk ayy sonra düşükle sonuçlandı ve 3 ay sonra kendiliğinden hamile kullandım ilaç kullanmadannn hiç beklenmedik bi an da rabbim kucağınızı boş bırakmasın inşallah 🙏 şuanda da 22 haftalığım
minikkelebegimmm Masal12 canim bzde 10 aydir deniyoduk son ay klomen kullandim suan 10 haftalik hamileyim ilk seferde tuttu bende darisi basina