tanebebek bende normal kist vardı doğum kontrol hapı onu bile yok edemedi çikolata kistleri daha inatçı diye biliyorum ben hayıt macunu kullandım canım 6 cm kist 3 e düştü sonra 1 ay içinde yok oldu tamamen tavsiye ederim çikolata kisti olanlarında geçirdiğini duymuştum hem hamile kalmayı kolaylaştırıyor bu macun doğum kontrol hapına başlasan bikaç ay tedavi süreci olucak beklemek istemiyorsan dediğim gibi hayıt macunu öneririm ameliyatta hem zorlu hem uzun bir süreç doğal yolla bir dene bence birşey kaybetmezsin İnstagramdan nihalin bahçesi sayfasından aldım ben 1 kavanoz bitirdim kistten kaynaklanan ağrılara iyi geldi diye ikinciyi sipariş edicektim adeti bekliyordum ama olmadım bi öğrendim hamile kalmışım Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah