tanebebek Benim vardı canım. Yaklaşık bir sene doktorum ‘visanne’ diye bir ilaç verdi. Bu ilaç ile kistin boyutunu büyütmemek için uğraştık. benim kistim 3,5 cm felandi ilaç ile 1,5 cm e kadar düşürdük. Doktorum HSG çektirmemi istedi. Çünkü çikolata kisti büyürken dokunduğu yeri yapıştırıyormuş. Eğer ki tüplere yakın ise tüpleri kapatma ihtimalini görebilmek için HSG çektirmemi istemişti. Benim tüplerde değilmiş o yüzden doktorum bir sıkıntı olmayacağını söyledi. Sonrada kendiliğinden hamile kaldım. Eğer ki kistin tüplere teması varsa doktorum tüpleri kapatma olacağından tüp bebek önermişti. Doktorum bana bu şekilde bilgi verdi inşallah doğru aktarabilmisimdir. Ama hamile olmaya engel bir durum değildir sıkma canını ☺️☺️