Zeyzey123zeyzey 23 yaşındayım ve ilk hamileliğim🙈 şuan 36 + 0 doğum yapmama uygulamaya göre 28 gün var ve çok korkuyorum, sizlerde korkuyor musunuz?
Sarahh Zeyzey123zeyzey kendinizi boş yere strese sokmayın o an korku falan olmuyor bi doğursamda bitse modunda oluyosunuz
tazebiranne_hg04 Zeyzey123zeyzey valla hiç korkmuyordum sancıdan da doğumdan da normal doğum istiyordum ama 2 kez düşük riski yaşadım hala devam ediyor doktor da normal doğum sıkıntı olabilir dedi bebeğin eşi rahim ağzına yakınmış o yüzden sezeryan düşünüyorum şuan bebek iyi olsun da yeter
Sevgi02020 Zeyzey123zeyzey bende 33haftaligim çok korkuyorum korkutmaya calsiiyorum hastane hep beni ürpertiyor
Gzdem32 Benim de 35 haftadayım ilk bende korkuyorum 😀bide bebeğim ters duruyormuş baya yukarıda insallah yer değiştirir değiştirmezse sezeryan dediler
happykrkmzs tazebiranne_hg04 kaçıncı haftadasınız doktorum geçen hafta bana da eşin aşağıda olduğunu ama yukarı çıkabileceğini şuanşık bi sorun olmadığını söyledi ama benim kafama takıldı yine 22+3 .haftadayım
Ecetiryaki Zeyzey123zeyzey 28+0 şuan benim ama ödüm kopuyor düşündükce 🤦🏻♀️ inşallah herkes rahat ve sağlıklı geçirir doğum sürecini 🤲🏼
Cerican Zeyzey123zeyzey 35+5 den gidiyoruz bizimde 30 günümüz kaldı valla “ bebeğine kavuşacaksın, kendini korkutma, hervşey olacak ve bitecek sen bebeğini öpüp koklayacaksın” diye diye telkin etmeye çalışıyorum kendimi
Kendineanne Zeyzey123zeyzey korkunun ecele faydası yok Allah yardım ediyor korkma sağlıkla al kucağına inşallah tüm acıların geçiyor acı var ama geçiyor
Azimeka Zeyzey123zeyzey bende 24 yasındayım 23 ümde doğurdum bi tane suan ikinciye hamileyim korkuyorum bundada ama geciyo bi şekilde dert etme :)
NesZey Zeyzey123zeyzey benimde ilk gebeliğim 36+3 üm benide bazen korku sarıyor bazen heyecan ama insan nasıl birşey yaşayacağını bilemiyor ya o biraz zor bende haftaya pazartesi çatı muaynesi olucam ama yakınlarım ne gerek var deyip beni korkutuyorlar sizce zararı varmı gerçekten
Zeyzey123zeyzey NesZey çatı muanesi de ayrı dert🤦 hiç bir şekilde bikini bölgeme kimseye dokundurtmak istemiyorum doğum yapayım bitsin gitsin istiyorum 🤦🤦🤦 bebeğimi sağlıkla kucağıma almak istiyorum ama herşeyden korkuyorum
Nursahdemirayak Zeyzey123zeyzey sonuçta içinde kalmayacak kuzu😂 evet çok zor ama ikinizinde sağlığı için gidişat normalse düşünmemeye çalış ve araştırma bu konuda bir şey yoksa daha çok korkarsın
Zeyzey123zeyzey Nursahdemirayak Nursahdemirayak hiç bir araştırma yapmıyorum ve asla doğum hikayesi dinlemedim izlemedim ama içimdeki korku nerden geliyor bilmiyorum
Ebru-009 Zeyzey123zeyzey 36+0 im bende. Bende çok korkuyorum. Bide bugün kontrolüm vardı. 3kilo olmuş. Ben minyon tipliyim. Çocuk sana göre iri kalıyor. Gününü beklerse 4kgyu geçer sezeryanda olabilir dedi. Ben çok zorlanıyorum. Uyguladığı baskı yüzünden ağrım oluyor. Çok tekmeliyor. Ben 2.5kg doğmuşum babasi 3. Bizim kız bizi geçecek…
Zeyzey123zeyzey Ebru-009 maşallah 🙈 sağlıkla gelsin inşallah, senin için hangisi hayırlısıyla öyle doğur canım
haklisinesracim Zeyzey123zeyzey insan bilmediginden korkmaz siz korkutulmuşsunuz birileri tarafından herkesin doğumu kendine özel