Bende tüp bebekle hamileyim 5 haftalıkken benimde oldu corospirini ve progestan fitili kesti dr. Estrofem ve her gün progestan iğne oluyorum. 7+3 Kahverengi lekelenmelerim devam ediyor. Bol bol dinleniyorum sanırım tüp bebek olanların çoğunda bu durum görülüyor dr panik yapmamı söylemişti olabilir demişti. Hayırlısıyla kucaklarımıza alırız inşallah.