Serii_80 merhabalar, öncelikle dilerim bir an önce bu duyguyu siz de yaşarsınız🙏
Bende sizin gibiydim, yaşım 32. 1 yıl korunmasız ilişkime rağmen gebelik olmayınca doktora gittim. Sebepsiz interfilite dediler. Tüm tahlillerim yapıldı tabii. 3 ay yumurta takibi yapıldı, 1 defa çatlatma iğnesi. Gebelik görülmedi. Daha sonra tüp bebeğe başladık, ilk denemede pozitif sonuç gördük çok şükür🙏🧿🌿 Sizinde çok vakit kaybetmeden iyi bir doktora görünmenizi tavsiye ederim, dilerim en yakın zamanda güzel haberlerinizi alırız.