Nakgunes Kızlar dün 13.günüm de aşırı silik çizgi çıktı bugün 14. Gün hayalet yok denecek kadar bişey görüyorum umut var mı sizce başına gelen var mı?
Syme Nakgunes ımg yukle yaz googlede oraya ekliyosun ikinci şink kopyala buraya yapıştır resim olrk görürlür cnm
Nakgunes https://imgyukle.com/i/E85Mlx https://imgyukle.com/i/E85Fhv https://imgyukle.com/i/E85bE6 Çıkarılmış olan bugün diğer ikisi dün
Nakgunes Daha önceki çatlatma iğnelerimde hiç 13.günde böyle çıkmamıştı ama bugün o bile çıkmadı göremezsiniz muhtemelen gözle bile çok zorlayınca fark ediliyor yeri
Nakgunes umutluanneadayi bende de ilk defa böyle oldu umutlandım çok ama bugünki böyle olunca umudum gitti. Dünde migrenim tuttu adet zamanı tutar genellikle
Nakgunes umutluanneadayi canım 14.günde hiçbir şey çıkmadı o yüzden var olduğunu sanmıyorum. 3.iğnemdi zaten sondu daha fazla devam edemicem aşırı kilo aldırdı
Nakgunes umutluanneadayi işte o 13.günün ikisi de bugün hayalet varla yok arası daha çok koyulaşması lazım diye biliyorum
umutluanneadayi Nakgunes bana doktor 10. Gün kan testi ver demişti 10. Günü bekliyorum ilkinde 10. Günde adet oldum şimdi 3 gün kaldı eğer 10.günde olmazsam 11.gün kan vereceğim
Nakgunes umutluanneadayi acil de illa muayene olmak gerekiyor mu özel de yoksa direkt sadece test ücreti oluyor mu