Turkolog12 yaa çok kötü bir anı olmuş çok üzüldüm , rabbim bu sefer sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥺 işte birde şöylesi var bi sürü doktor denedim orda başka kimse sorularıma cvp dahi vermedi , yeliz hoca en azından karşısındakini insan yerine koyuyor , diğerleri bitse de gitsek modunda , evet hasta çok vs ama insan da ağızlarından çıkacak iki söze bakıyor işte , yeliz hocayla kötü bir deneyim olmuş ama yine de en iyisi o bence , tabi ki siz bilirsiniz sonuçta siz yaşadınız bu durumu 😔