Kızlar merhaba. 17 haftalık hamileyim. Yaklaşık 2 aydır geçmeyen baş ağrım var doktor sadece minoset ve parol içebilirsin diyor testler yapıldı ağrıya sebep olan bir şey bulunmadı. Velhasıl ağrıdan beyin kanaması geçireceğim neredeyse. Delirmek üzereyim. Bildiğiniz bir çözüm varsa nolur yardımcı olun bana