_SLNPSHR_ Kızlar bende hamilelikte çift taraflı bartolin oluştu birisi dışarıya doğru şişlik birisi icerden nohut kadar büyük değiller ama beni rahatsız ediyor açıkçası 2 kez siringayla bosaltildi hala şişlik var sorum şu ki bu şekilde normal dogum yapan var mı ?? 35 haftalik hamileyim bu arada