Nasaearth sibeltrn76 32+0 da doktora gidip çalışamaz raporu Alman lazım sonra raporu gidip müdürüne iletirsen onlar işlemleri başlatıyorlar e devlete işliyorlar başka bir şey yapmana gerek yok