Gozde0709 Kızlar 7+5 hamileyim çok şükür öyle çok bulantı yada aşırı bir hamilelik belirtimde yok o yüzden sanırım acaba birşey mi var birşey mi oldu diye düşünüyorum?😒
Kizilkafaa Gozde0709 Herkeste olmayabilir mesela benimde 9-10-11-12 de mide bulantım aşırı yoğundu yani fark edebiliyor bünye meselesi
Deletedmom727271 İlk hamileliğimde hiçbir belirti yaşamadım 30.haftaya kadar. Herkeste olacak diye bir durum yok. Şanslı hissedin bence. :)
Deletedmom727271 Gozde0709 anlayabiliyorum sizi ama mide bulantısı vs olacak diye bir kaide yok. İçiniz rahat olsun 😊 sadece kanama, lekelenme vs şeylere dikkat edin. Onunda olacak diye bir kaidesi yok sadece bir seçenek.