Senemcan Allah aşkına insanlara umut vermeyin şöyle yaa. Çizgi nerde ben çizgi falan göremedim muhtemelen bi başkası baksa o da göremicek. Pozitif olmayan bi testi nasıl hayırlı olsun olarak değerlendiriyosunuz. Sonra karsinizdaki insan umutlanıp kocaman bi hüsranla karşılaşıyo. Ben çok yaşadım biliyorum. Testte en ufak bi pozitiflik olsa neyse. Lütfen yapmayın yani.