kvsr22 Göz kapağımın tekinde kızarıklık ve ağrı vardı.Eczaneden antibiyotikli damla aldım.Hamile olduğumu söyledim ama içerisinde doktorunuza danışın yazıyor.Göz damlası kullanan var mı aranızda
Hatice_gzr2505 kvsr22 kesinlikle damla kullanma ben doktora gittim alerjim bar arada bir tutar bana dedi ki damla yazamam çok tehlikeli sadece bir ilaç yazdı
Hatice_gzr2505 kvsr22 evet gözlerim için yazdı böyle alerjim oluyordu altı üstü şişiyor benimde damla yazamam zararlı dedi