Merhaba kizlar 3-4 gündür süren yirmilik diş ağrısından dolayı bugün acil olarak diş hastanesine gittim. İltihap olduğunu ve antibiyotik kullanmam gerektiğini söyledi. Kadın doğum doktoruma da sordum kullanıp kullanamayacagimi henüz cevap bekliyorum. Böyle bi durum yaşayan var mi? Geçmezse operasyon olabilir dedi 😢