Kızlar ben mi çok abartıyorum yoksa benim gibi olanınız var mıydı çok fazla heyecan var içimde içime son gunler de %50 erkek %50 kız doğuyor en çok ta onun için merak ediyorum bir sürü kız cicileri aldım aslında çok erkendi ama beni hep kendisine çekiyordu tokalar süslü çoraplar şortlar etekler rüyamda 2 kez kız 2 kez erkek gördüm erkekte olsa benden mutlusu olmaz kız da olsa benden mutlusu olmaz şükür Rabbım kucağımızı boş bırakmasın yeter hepsi evlat 🥰🥰 neden bunu buraya yazdın diyeceksiniz mutluluğumu sizinle de paylaşmak istedim 🥰