1prenses_1bebek Kızlar nasipse inşallah 34 haftalik oldum ikinci gebeliğim sezeryan olacam doktorlar alttan muayene falan yapıyorlar mi bi bilginiz varmı?
1prenses_1bebek gamzosgamzos Sağol canm rabbim sağlıkla kucagimiza almayi nasip etsin inşallah bebislerimizi
Deletedmom727271 İkinci sezaryen de yapmıyorlar, olası bir sancınız vs olursa muayene edilir ama açılma var mı yok mu diye