Kızlar oğlumu saladım uyuttum bende az uzanım dedim bi an böyle bişey geldi akıntıdır dedim ondan yarım saat sonra banyoya girdim banyo yaparken böyle tatlı kaşığı kadar bişey geldiğini farketim suyun altında ama tuvaletimi yapmadığımı da biliyorum dedim farketmeden kaçmıştır sonra çıktım kurulandım iç çamaşırımı giyerken bi anda bi kaşık su fışkırır gibi bacaklarımdan aşağı aktı gitti ama çiş değildi çünkü farkında olmadan oldu oğlumda suyum gelerek erken doğum yaptım ama onda suyum çok aşırı geldi bunun ne olduğunu anlamadım ve dün doktora gittim bebek baş aşağı dendi haftamda küçük 32 hafta bu su mu yoksa çiş mı sizce kuzular yaşayanınız oldu mu eşimi bekliyorum doktora gidicem ama merak ettiğim için sorum dedim