RemziAleyna Merhabalar Gaziantep’te hangi hastaneye gidiyorsunuz ? doğum ücretleri hakkında fikirleriniz var mı yardımcı olur musunuz lütfen :)
Dilekdmr27 RemziAleyna bossan hastanesine gidiyorum muayene 170 TL doğum ücreti de 2750 TL Ama hastane çok hijyenik ve ilgilenmesi de çok güzel doktorun