zeysena_ amin inşallah. Başta böyle sızıntı gibi kusmaları oluyodu doktora sordum kontrolde, fazlasını çıkardığını söyledi onda sıkıntı yok ama sonra böyle fışkırtarak tüm midesini boşaltmaya başladı. İki üç kez olunca ben de üşüttük herhalde çocuğu diye doktora götürdüm. Laktoz intoleransı yüzünden gaz, gaza bağlı da reflüsü var dedi. Çoğu bebekte üç aydan sonra azalma başlar altı ay civarı da bitermiş