Bizdede kan uyuşmazlığı vardı ilk bebekte kanamam olmuştu 12 haftada doktor yapmadı iğneyi meğer yapması lazımdı yapmadı 26 27 haftalarında iğne oldum doğumdan sonrada iğne vuruldu şuan ikinci gebelik kanama olmadı ilk haftalar test yapıldı inderest combi idi galiba o test negatif çıkınca korkma dedi ilerleyen haftalarda olacam iğne